Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна съединител

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Смяна съединител

    Колеги, дайте съвет. Съединителят ми е много твърд от 2 г. /така я купих, 146,2.0л./ Майстори ми казаха че е заминал, трябва нов , а пари ........Така че може ли да се смени само притискателен и феродов диск и колко струват, а втора употреба. Цена за труд ми оферираха 150 лв., нормална ли е.
    Alfa 2.0Ti

  • #2
    Втора употреба не е най-добрият вариант-според мен,сменяй го комплект иначе пак ще си с твърд педал-до цената доста ми се вижда 150лв. тва си е качване и сваляне на нови скорости!!Успех с ремонта.
    sigpicAlfa Romeo 155 1.6 16V 120hp Graduate-ex
    Lancia Kappa 2.0 20V 146hp-ex
    Alfa Romeo 166 2.0 V6 TB CF2 "PROGRESSION" 204hp-ex
    Fiat Brava 1.9JTD SX

    Comment


    • #3
      на мен на боксера ми го смениха за 80 лв !
      alfa romeo 145 1.6

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от друд Покажи съобщение
        Колеги, дайте съвет. Съединителят ми е много твърд от 2 г. /така я купих, 146,2.0л./ Майстори ми казаха че е заминал, трябва нов , а пари ........Така че може ли да се смени само притискателен и феродов диск и колко струват, а втора употреба. Цена за труд ми оферираха 150 лв., нормална ли е.
        Втора употреба не слагай може и той да е твърд,твърдостта се дължи на притискателния диск.150лв е добра цена.Не рискувай само със притискател да не правиш пак смяна.
        Alfa Romeo 156-2.4jtd 'Турбо Въглища' Alfa Romeo 145-1.6 Boxer 'Италианското Порше' Alfa Romeo 156-2.0 Twin Spark 'Донора' Aprilia SR 50 H2O 2006 'Баси резачката'Honda CBR 600 F2

        Comment


        • #5
          Цената на труда си е точно толкова, колкото си трябва. Сменяй комплект, на 145 не е толкова скъп, че да правиш магарии.
          Arena Coast Customs

          Comment


          • #6
            Сменяй с нов ... Аз като сменям съединител , сменям комплекта + лагер и вилка ... за по сигурно , че преди 2-3 години си имах проблеми Цената е добра ... провери на още 1-2 места за други оферти все пак .
            Успех !
            145 1.6 ТС '97 ех.
            145 1.9 JTD '00
            307 CC 2.0 '04

            Comment


            • #7
              някой може ли да обясни защо с времето става твърд съединителя. По прицип всяка пружина омеква а не става твърда
              Alfa 2.0Ti

              Comment


              • #8
                Износват се пластините на притискателя, така нареченото "слънце". Оттам рамото върху което натиска аксиалния лагер става по-късо и съответно се изисква прилагане на по-голямо усилие, за да отдели съединителя. Другото нещо е че феродовият диск изтънява.
                166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от друд Покажи съобщение
                  някой може ли да обясни защо с времето става твърд съединителя. По прицип всяка пружина омеква а не става твърда
                  Тука във случая става въпрос за рамо,лост,не за типична пружина.Тонов обясни много точно,супер.
                  Alfa Romeo 156-2.4jtd 'Турбо Въглища' Alfa Romeo 145-1.6 Boxer 'Италианското Порше' Alfa Romeo 156-2.0 Twin Spark 'Донора' Aprilia SR 50 H2O 2006 'Баси резачката'Honda CBR 600 F2

                  Comment


                  • #10
                    При мен съединителя е много твърд, отделя горе, обаче колкото и да ръчкам скоростите пак си отделя както и преди това, никога не е прибоксувал... Ходи го разбери за смяна ли е или не
                    Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
                    Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
                    BMW 328i

                    Comment


                    • #11
                      Който знае нека даде съвет.Има ли разлика в съединителя на автоматичните и ръчните скорости за 2.0 ка мотор от 146 и 156 след 99 г.
                      Alfa 2.0Ti

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от друд Покажи съобщение
                        Който знае нека даде съвет.Има ли разлика в съединителя на автоматичните и ръчните скорости за 2.0 ка мотор от 146 и 156 след 99 г.
                        Като казваш автоматични става дума за селеспийд ли,и ако е така няма разлика.2.0тс селеспийд и нормална механична дори и да е 1.8тс няма разлика-еднакви са.
                        Alfa Romeo 156-2.4jtd 'Турбо Въглища' Alfa Romeo 145-1.6 Boxer 'Италианското Порше' Alfa Romeo 156-2.0 Twin Spark 'Донора' Aprilia SR 50 H2O 2006 'Баси резачката'Honda CBR 600 F2

                        Comment


                        • #13
                          Благодаря на всички отговорили. Ще го слагам в събота.
                          Дано мине без проблеми.
                          Alfa 2.0Ti

                          Comment


                          • #14
                            Някои да ли може да ме ориентира какви пари е смяната на съединител за алфа 156 1.9jtd със лагера и всички други работи.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от tre Покажи съобщение
                              Някои да ли може да ме ориентира какви пари е смяната на съединител за алфа 156 1.9jtd със лагера и всички други работи.
                              Около 600+ някъде съм чувал.
                              Arena Coast Customs

                              Comment

                              Working...
                              X